۱۳۸۷ بهمن ۷, دوشنبه

یک تشکر خشک و خالی از گوگل

سلام آقای گوگل

مرا به جای میاورید

یکی از میلیونها مشترکتان هستم

خیلی مزاحم نمی شوم

قصد روده درازی هم ندارم

خواستم تشکری کرده باشم

نه باید این کار را می کردم

یک تشکر خشک و خالی

خوب به خاطر اینکه بالاخره یک جایی پیدا شد

جایی که کمی عقده هایم را خالی کنم

ممنون به خاطر این کارت

توهم خوبیست

توهم تمام نشدن

از اینکه فرصت دادی تا حرفهایم را بزنم

همه آنچه که در درونم است

یا دست کم بخشی از آنها

برای همه

برای همیشه

دیگر نویسندگان درجه سه نباید ناراحت باشند

دیگر لازم نیست پول بدهیم تا ناشرها کتابمان را چاپ کنند

فراموش کنید

همه چیز را

حالا هر چقدر که دلتان می خواهد بنویسید

حتی حرفهای ممنوعه را

نگران مخاطب نباشید

اگر خواندنی باشد

روزی به سرغتان خواهند آمد

مخاطب را می گویم

پس تا آن روز می نویسیم

هر چه دلمان بخواهد.

19/10/1387

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
از این که مطلبی در وبلاگم مفید بوده خوشحالم و ممنون.

این متن را سال ها قبل برای دوستی ترجمه کردم و فکر کردم به درد دیگران هم بخورد. متاسفانه متن اصلی آن فعلن در دسترسم نیست اما مشابه آن را با کمی صرف وقت در اینترنت پیدا خواهید کرد. اگر سوال دیگری بود در خدمتم