۱۳۸۶ مهر ۲۷, جمعه

قلبم را بکاو

قلبم را بکاو

چیزی در آن نهان کرده ام

قلبم را بکاو

دانه گیاهان یکساله و رستنی در سطح است

و دانه درختان تناور در اعماق

به جستجوی چیزی

اعماق را بکاو

نگو که چیزی وجود ندارد

نگو که ارزش آن را ندارد

همه چیز در اولین برخورد نیست

غواص به جستجوی مروارید به اعماق می رود

اگر چه بسیار بار جز صدف های بی ارزش چیزی نمی یابد

اما

تنها با کاویدن بسیار است که آن چیز با ارزش به دست می آید

هر چیز آسان بهترین نیست

قلبم را بکاو

چیزی در آن نهان کرده ام

به وقتش خواهم گفت

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. با تبادل لینک موافقید

مریم گفت...

سلام
الان چند روزه که می خوام جواب نظر شماروبدم. امااین بخش کامنت های بلاگرفقط دربخش هایی از شبانه روز فیلتر نیست. الان تازه موفق شدم. راستش علت عدم تداوم همکاری مشغله زیاده.اون مقاله رو هم دیدم. ممنون
یه پیشنهاد هم دارم برای نظرات ازسیستم هالواسکن استفاده کنید. من که بعد از ماجرای فیلترینگ ازاون استفاده می کنم. این طوری خواننده هاتون راحت تر نظر می ذارن.
با بهترین آرزوها

ناشناس گفت...

سلام.. از خواندن نوشته هایت خوش وقت شدم